scim, NuMo: Jaja.. jag visste väl att nån skulle vara snabb med att hugga.. ;)
Men visst, ni har helt rätt i det ni säger som motargument. Vad jag ville komma åt var bara hur pass märklig en analys av två lag på exakt samma poäng ändå kan se ut (sett med lite humor).... =)
Tendensen pekar visst åt lite olika håll. För mig så pekar den raka vägen mot sängen... Så! Go´natt!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men visst, ni har helt rätt i det ni säger som motargument. Vad jag ville komma åt var bara hur pass märklig en analys av två lag på exakt samma poäng ändå kan se ut (sett med lite humor).... =)
Tendensen pekar visst åt lite olika håll. För mig så pekar den raka vägen mot sängen... Så! Go´natt!