Selina: Selektivt minne ? Inge minne alls. Som Eyz 59 sa åt mig hela fjolåret. Du har Altzaimers Light. Kan ju inte komma ihåg allt heller, tror inte ens att jag hört det tidigar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Som Eyz 59 sa åt mig hela fjolåret. Du har Altzaimers Light.
Kan ju inte komma ihåg allt heller, tror inte ens att jag hört det tidigar.
Halvard må ju för f..n vara bättre än Jäger ?