1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 388914

Sv: Kvalserie
Själv är jag sådär lite lagom mesig och fattade omedelbart sympati för Ledin. Snubben såg ju livrädd ut när Oduya började veva loss. "Förhållningsorder" - my ass. Jag känner igen en fjollbroder på mils avstånd.

Slagsmål må höra till hockeyn, i sådan bemärkelse att två övertända och griniga spelare brakar ihop ibland. Fine. Moget, visst, men fine.
Däremot tycker jag att rena överfall utförda typ tre månader för sent är icke-OK. Tyckte man att Ledin gjorde bort sig då borde man ha agerat då. Inte så långt efteråt, oavsett hur mycket synen av det där gigantiska huvudet på läktaren skär i spelarnas hjärtan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.