1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 389324

Sv: Kvalserie
UbbeC: Jo hade det varit en liten skillnad mellan dem hade jag kunnat hålla med. Men Gretzky´s bästa notering är 99 poäng bättre än Foppas. Det är en viss skillnad.

Angåenda skador så hade Gretzky ryggproblem vilket hämmade honom under hela 90-talet, men då var på det hela taget på nedgång. Dessutom blev han överfallen i den första Canada Cup-finalen 1991 av Gary Suter och fick följa den andra finalen från läktaren och blev mästare i kavaj. Det var början på några års skadeproblem.

Att Foppa är bättre pga svårare skador är ungefär samma resonemang som Robert Gustafsson alias Tony Rickardsson gentemot Christian Olsson o Co.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.