1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 389472

Sv: Kvalserie
Greven: Men håll med om att det inte ger några bra signaler till våra hockeyungdomar i alla fall. Detta kan vändas och vridas på i alla oändlighet och det konstiga är att när man spelar hockey så kan sånt här hända och kommer att hända även i fortsättningen. Knappast något som flertalet av hockeyåskådarna vill se, snarare tvärtom som kanske Fagerlund skulle ha uttryckt det. För min egen del så kan jag acceptera att det händer då och då, för hockey är hockey, kamp, känslor, blod, svett och tårar och ibland barkar det iväg, tyvärr det bara är så. Om det däremot skulle bli ett bestående inslag i svensk ishockey då tror jag nog att vi gräver vår egen grav för all framtid och visst finns det oskrivna lagar inom hockeyn, dä bara ä så...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.