1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614721 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 390426

Sv: SCA-cupen
Vad gäller Timrås ekonomi torde det vara ställt utom alla tvivel att den är på rejäl frammarsch. Precis som någon skrev nedan, en av anledningarna till den blygsamma vinsten är att man tog en del extrakostnader i år som man egentligen hade planlagt för nästa.

I övrigt är jag närmast chockerad över hur jävla potent Timrå är som förening. Topp4 två år i rad, egen arena. En handfull landslagsmän i truppen. Så fett med respekt i hockeysverige att man helt plötsligt kan locka till sig spelare som man för två år sedan bara kunde drömma om.
Det är riktigt, riktigt stort.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.