-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4948)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Kan vi inte starta upp en namnsamling under denna säsong (om det inte blir byte redan innan *hoppas*) på att vi ska ha tillbaks tallarna så att Bulla och övriga ledningen inser vilken stor folkrörelse detta heta ämne blivit.
Tallarna ska tillbaks så är det bara, tycker inte att det är nått snack om saken. Själv har jag varit helt neutral vad gäller detta eftersom jag tycker att det vart överdiskuterat, men faktum kvarstår att tallarna är en jävligt stor symbol för oss genuina timråsupportrar. Det ska även tilläggas att just ett klassiskt märke skulle vara och är ett enormt bevis på en gammal stark och traditionsrik hockeykultur och det ska vi som trogna Timrådfans fasen kunna få stoltsera med.
Så fram för en namnröstning, står gärna volontär och fiskar röster. Tror nog majoriteten vill ha tillbaks den förutom möjligtvis nyblivna "medgångssupportrar" om man nu får lov att kalla dom så med en nypa salt. ;)
Så vad tycker ni om detta?