1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 394806

Sv: TIK anmält till handikappombudsmannen
Handikappade ska (med samhällets hjälp) i möjligaste mån kunna leva ett så "normalt" liv som möjligt.
En solklar ståndpunkt.

(Ställer ni upp på det Kalle K och spud?)

Detta innebär enligt mig att en rullstolsburen ungdom inte ska behöva betala mer än en icke rullstolsburen ungdom.

Ovanstående är generella ståndpunkter, jag har inte satt mig in i fallet med anmälan.

Trots att Sverige är ett föregångsland beträffande handikappanpassning har vi en mycket lång väg att vandra.

Per HApps:
"Offrat"? Det finns antagligen lagar eller förordningar som reglerar detta. Smaklöst att börja räkna i pengar.

Swordster:
Du som är någon form av publikvärd ska väl inte hänga ut killens mamma?

Slutligen en uppmaning till spud och Kalle K:
Ta en diskussion om detta med någon närstående så kanske ni kommer in på rätt spår.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.