1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 394906

Sv: TIK anmält till handikappombudsmannen
farmor: Om anmälan går igenom så kan det kosta Timrå IK tusentals kronor i böter. Det tycker jag som Timråsupporter är onödigt!
Kristers biljettpris ska gå att kunna lösa ändå. Blir du/han gladare om Timrå åker på böter eller? Jag skulle personligen inte vara så road över tanken att närvaro i arenan skulle kosta föreningen jag älskar en massa pengar.

Zoof: självisk? vad fan menar du? Är JAG självisk för att jag tycker det är onödigt att myndigheterna eventuellt ska beröva Timrå på pengar? Timrå vill nog slippa böter och Krister vill nog ha billigare biljett. Alltså ska det gå att lösa. Så förklara på vilket sätt är jag självisk!?
Men om den enda möjligheten är att gå till myndigheter/media så har Timrå handlat oproffsigt. Men att det inte skulle gå att förhandla i frågan tvivlar jag starkt på.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.