1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 395258

Sv: TIK anmält till handikappombudsmannen
Helg Ernest: Har en till åsikt bara, hur många får plats på handikappläktaren i dagsläget och hur mycket plats tar inte själva utrymmet i hallen? Vi säger att man INTE hade byggt en Hkp läktare där och gjort många fler sittplatser så hade förtjänsten förmodligen varit bättre än om det hade funnits en Hkp läktare. Men självklart gör man inte så eftersom en sådan läktare behövs och då får man vara beredd att betala lite mer än andra, och det är inge dyrare än ett årskort på sittplats.

farmor säger att OM han hade varit som andra ungdomar hade han stått i klacken men så är inte fallet och det är tyvärr inget man kan göra åt (vad jag vet i alla fall), men Krister och hans ledsagare tar lika mycket plats som en vuxen handikappad person gör och det är säkert så att det är ganska eftertraktade platser.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.