1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 396105

Sv: Trumma?
Ture Tall: Det var väl brandmyndigheterna som bråkade högst om ursprungsplanen till hur ståplats skulle byggas. Enligt den så skulle ju ut- och ingångar finnas nere i markplan. (Bild, se länk)
Detta var tydligen inte tillräckligt för att trygga möjligheten att utrymma vid brand

Vad som skulle behövas för att förbättra ståplats nu, det är ju att komma undan problemet med att det blir korvstoppning mitt på läktaren. Det är ju trist att vi tack vare detta blivit tvingade att minska åskådarantalet på ståplats..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.