1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614837 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 39718

Sv: MoDo-Timrå
Vilken match vi fick se i Ö-vik.

4 kvicka mål i första, Freddan var heltänd på isen och hyllades av Modoklacken samt den tappra lilla Timråskaran.
Rådbjer är alltid skum när han dömer. Han ser ju lite knasigt som vi alla vet. Uppenbarligen får man inte tackla på ett visst sätt, då åker man ut. Enligt oss var det en helt regelrätt tackling som Källarsson gjorde!

En av matchens höjdare var ändå minimatchen i ena pausen då Timråskaran hejade fram Husum till vinst mot Modo med 1-0!
De små tackade klacken när de skrinnade ut...

Roligast tror jag att vi hade på hemvägen....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.