1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 408057

Sv: Keeper
Mattis69: Ingen skugga skall falla över Jimmy Danielsson, han kommer bli oerhört nyttig och bra på sikt, men det är nästintill omänskligt att begära av honom att redan nu axla Kapanens mantel under sin rookie-säsong.

Danielsson är alldeles för mkt upp och ner i dagsläget för att palla trycket i femtio omgångar. Han måste få understöd och en duglig backup om nu inte Kapanen är fräsch. Danielsson är med för att se och lära.

Han har trots allt bara gjort en kanonsäsong hos de blå och jag vill se honom prestera mer innan jag tryggt kan luta mig tillbaks och andas ut.

Däremot tror jag helt klart att han kommer göra några minnesvärda insatser mellan stolparna redan i vinter.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.