1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 41124

Sv: Titta hit Nubben!!!
Hade HV velat ha Nemirovsky hade man kontrakterat honom redan. Han bor ju redan i Hva, har tjej där och allt.

Jag pratade med David efter förra säsongen, och då framkom det att han och Lückner inte var bästa vänner. Dessutom har HV redan en forward för mycket i och med att Esbjörs är tillbaka från skada.

David är annars en bra spelare, det tog ett tag för honom att hitta målet, men i slutet snittade han en poäng per match. Dock var han nog lite för dyr för vad han presterade. Kanske har han gått ner i prisläge nu, då han så gärna vill stanna i Sverige?? Hur som helst, i HV hamnar han inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.