Såg på "blåbärens" klotterplank att de skröt om att de som vanligt skulle dominera derbyt på läktarna. "Som vanligt"??!!! Har inte varit där en gång på de senaste 10 åren när sundsvall dominerat på läktarna. Frågan är då bara, blir det ngn uppslutning på lördag??? Och om det blir det, LÅTOM OSS HÖRAS!!!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Som vanligt"??!!!
Har inte varit där en gång på de senaste 10 åren när sundsvall dominerat på läktarna.
Frågan är då bara, blir det ngn uppslutning på lördag???
Och om det blir det, LÅTOM OSS HÖRAS!!!!!