1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 41223

Sv: Titta hit Nubben!!!
Nemirovsky eller inte så gissar jag att det kommer att bli lite av silly season nu fram till stoppdatumet för övergångar 31/1.
Nemirovsky är inte gratis direkt. Finns fler spelare av rang lediga nu? TIK har sagt att de håller ögonen öppna även fast det inte verkar vara någon speciell på gång nu. Ekonomin begränsar tror jag liksom osäkerheten med nästa säsong. Det är inte så många som överhuvudtaget har kontrakt nästa säsong vad jag minns.
Var det smart? Det är bra att det nya året börjat så fint med inställning och fart, låt det fortsätta så.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.