-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (5013)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Flera ramsor måste helt klart tilläggas i klacken.
Dom vi kör i dag har sedan länge börjat kännas uttjänta.
Vad gällande sammanhållningen så MÅSTE det bli en snar skärpning. Kanske dags att annordna den där beryktade brännbollsmatchen.
Vad jag har hört så vart det "Knylan" som stog vid trumman igår.
Och om jag inte minns fel så har inte han haft det ansvaret många gånger. Enligt rykten så var det första gången han hade ansvaret, men jag tror att jag har sett honom på denna post nån gång tidigare.
Hurvida trummisen i klacken sköter sig är oväsentligt. Huvudsaken är väl att han anstränger sig och gör sitt bästa.
Ja! Trumman ger mer liv i klacken. Men att hacka ner på en person som är ovan vid sin uppgift... fy fan säger jag.
Alla är inte gjorda för sköta en sån uppgift, men alla kan växa in i det om bara chansen ges och om det får ta sin tid.