GuRRa: Inte ett så stort fel på de få ramsor vi har, snarare utförandet utav dom. Vad de gäller Knylan så har han trummat ett par ggr tidigare, men vafan de är fortfarande inte så att trumman skapar ramsorna. De måste sjungas mkt mkt mer.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vad de gäller Knylan så har han trummat ett par ggr tidigare, men vafan de är fortfarande inte så att trumman skapar ramsorna. De måste sjungas mkt mkt mer.
JimmyH: Kan hända att vi saknade er lite igår:P