1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 412438

Sv: SCA-cupen
ernie eagle: Tror aldrig jag har hört den ramsan om Rajjamäki. Ett förslag om ni vill få den sjungande, kan ju vara att starta den själv.

Sen vad det gäller ramsor så helt klart måste vi få fram fler slagkrafiga ramsor, men till vilken nytta om ingen vågar starta ramsa? Under matchen igår så startade Knylan ett par ramsor med trumman, och jag själv körde lite + ett par sköna lirare längre ner. Alla, vem som helst måste våga att starta ramsa - så fort det blir tyst så igång med en ny.

Men vi tar SCA cupen som en liten försäsong för oss själva, så styr vi upp det här innan tills det drar igång riktigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.