-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4986)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Varför inte anordna någon form av tävling på läktaren vid varje hemmamatch. Förslag på ramsor kan lämnas in till exempelvis SK och bästa bidraget/n belönas på något sätt. Detta kunde ske vid VARJE hemmamatch under vintern.
Klackmöten: Har varit på tal tidigare. Jag var en av dom som flitigt disskuterade detta under förra säsongen. Men vart skulle vi kunna samlas någonstans?? Ståplats eller puben kanske.
Klackledare: har ju varit en omdisskuterad position... några har vid skilda tillfällen (däribland jag) tagit på sig uppgiften men ingen har riktigt hållit sig kvar vid den.
Trummis: Känns bra att ha en takthållare av något slag.
Detta gjorde Knylan bra och jag hoppas att han fortsätter med detta.