1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 412468

Sv: SCA-cupen
octagon: Ang. ramsor:
Varför inte anordna någon form av tävling på läktaren vid varje hemmamatch. Förslag på ramsor kan lämnas in till exempelvis SK och bästa bidraget/n belönas på något sätt. Detta kunde ske vid VARJE hemmamatch under vintern.

Klackmöten: Har varit på tal tidigare. Jag var en av dom som flitigt disskuterade detta under förra säsongen. Men vart skulle vi kunna samlas någonstans?? Ståplats eller puben kanske.

Klackledare: har ju varit en omdisskuterad position... några har vid skilda tillfällen (däribland jag) tagit på sig uppgiften men ingen har riktigt hållit sig kvar vid den.

Trummis: Känns bra att ha en takthållare av något slag.
Detta gjorde Knylan bra och jag hoppas att han fortsätter med detta.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.