1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 41321

Sv: Den bistra sanningen...
Mike66: Två lag, vad yrar du om? Det finns ett lag som går först i mitt hjärta! Det lag som sög ur mig all energi på slutet av säsongen.. 2/2 på Westhagen, kom dit du också!
Öppen träning annars i Tipshallen på måndag med alla spelare...

Ernie: Självklart rockar optimismen, trots viruset som tagit över min kropp.
Man måste väl ha några förväntningar, det blir så tråkigt annars.
Så du tänker köra med låga krav och hoppas att laget ryker upp sig själva... Du kan väl be om ett mirakel istället då så ska jag gå och förnya mitt recept på nervstillande medel för det lär behövas...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.