1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 41322

Sv: Den bistra sanningen...
250kg kärlek:
Mats Wennerholm är en utmärkt skribent på sportbladet... Min favorit bland dagstidningsskribenter i Sverige... Han har enorm hockeykunskap... Framförallt det som händer på andra sidan att Atlanten... Bara för att han inte ville ha med Zäta i OS-truppen så kan man väl inte racka ner på honom fullständigt... Det är väl hans åsikt o det måste man väl kunna respektera eller även om man själv är av en annan synpunkt...

Att han rackar ner på TIK denna säsongen är väl heller inte konstigt... Förtjänar vi verkligen beröm från media så här långt tycker du...? Det här med det ekonomiska var ju bara en spekulering från hans sida... hela den artikeln om bottenlagen består ju av att han spekulerar om framtiden... eller har jag fel...?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.