1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 41360

Sv: Den bistra sanningen...
Nyllet är en bra människa. Vad annars kan man säga om en man som åker hem tidigare från Thailand för att hinna hem till SSK-TIK i kvalserien. Direkt från Arlanda till Scaniarinken. Att jag dessutom fick vara med och ta del av hans införsel på pendeln gjorde inte saken sämre...

9 tim 30 min tills BravoTime på T-centralen och därefter bär det av mot Linköping. El Maco har aldrig sett TIK förlora i Stångebro och jag har aldrig sett dom vinna. Det närmsta jag kommit är det klassiska slumpskottet från röd som resulterade i ett oavgjort resultat. I morgon gäller det- Jag eller El Maco. Jag är en man som känner mina begränsningar- tror dock aldrig El Maco haft fel. Det bådar gott. Nu lyfter vi.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.