1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 415283

Sv: Zäta och Modin
Och varför skulle välbetalda NHL-stjärnor åka över till elitserien och lira gratis?

1.För att få matcher och träning i världens näst bästa liga så att dom kan växa i NHL och därefter tjäna miloooooner? Tveksamt.

2. För att återbetala en del av det hockeykunnande som klubbarna i elitserien gett dessa giganter som nu täljer guld i NHL? Kan FAKTISKT vara troligt i vissa fall. Sanna hjältar.

3.I brist på annan sysselsättning så dom hört av kollegor mm. att brudarna i Sverige är välpumpade blonda och vandrande porrstjärnor som inget annat vill än att leka porrfilm hela dagarna... Party, party.
Vem vill ha en sådan lirare i sitt lag?

4. Moder Theresa? Hon lirar inte hockey längre.

Vilken soppa det kan bli... Ett F1-lopp med regnvarning kan bli lika taktiskt enkelt som ett sommarläger för låghalta flickscouter i jämförelse.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.