250kg kärlek.. jag försökte läsa mellan raderna o inte fan såg jag något där heller..men jag vet vad du går för o du ska ha all heders för vad du gör för TIMRÅ IK och dess supportrar.. vadet vi har.. ska vi skänka det till någon/något..eller ska någon av oss njuta över dom lättförtjänta pengarna?? ;0)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
jag försökte läsa mellan raderna o inte fan
såg jag något där heller..men jag vet vad du
går för o du ska ha all heders för vad du gör
för TIMRÅ IK och dess supportrar.. vadet vi har..
ska vi skänka det till någon/något..eller ska någon
av oss njuta över dom lättförtjänta pengarna?? ;0)