250kg: Om man då som i mitt fall bara har skulder på banken så är ju räntan liktförbannad osannolik...Men Timrå IK reser sig alltid alltid oavsett vilket ränteläge som råder..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Om man då som i mitt fall bara har skulder på banken så är ju räntan liktförbannad osannolik...Men Timrå IK reser sig alltid alltid oavsett vilket ränteläge som råder..
Och Oden du är välkommen ta med sambon också;)