250kg: Det är nog bara du och killen Dinkelspiel som inte är skyldig staten då, och nånn kronj-l är du nog skyldig ändå....Kanske Jan-Emanuel också sällar sig till eran skara om en så där 20 minuter...Heja Robinson...N JanE vinn hann skull ja tro...Förresten vad har du för ränta????;)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är nog bara du och killen Dinkelspiel som inte är skyldig staten då, och nånn kronj-l är du nog skyldig ändå....Kanske Jan-Emanuel också sällar sig till eran skara om en så där 20 minuter...Heja Robinson...N JanE vinn hann skull ja tro...Förresten vad har du för ränta????;)