250kg: Du missa väl det avsnittet....Förövrigt så var väl Pistvaktar gänget hängivna TIK supportrar, undra just om n Stor-Erik brukar va här på HS och skriva, hittade förövrigt deras hemsida..ppp.pistvakt.se..Bjärven har iaf vaknat och TIMRÅ IK är på gång..FORZA TIMRÅ..vägra kval...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du missa väl det avsnittet....Förövrigt så var väl Pistvaktar gänget hängivna TIK supportrar, undra just om n Stor-Erik brukar va här på HS och skriva, hittade förövrigt deras hemsida..ppp.pistvakt.se..Bjärven har iaf vaknat och TIMRÅ IK är på gång..FORZA TIMRÅ..vägra kval...