Lennart: Personangrepp har du redan lyckats med. Påstå att jag tolkar er klubb som f...n läser bibeln???????
250kg kärlek: Men snälla du! Tolkar du detta som personangrepp så måste jag verkligen be om ursäkt, visste inte att du t.o.m. tog ett gammalt uttryckssätt personligt, sorry. Det är väl ingen idé att fortsätta diskussionen, kan ju slinka med nåt ordspråk kanske och det kan ju bli ett påhopp, tydligen. Hur som helst, huvudsaken är att vi båda håller den rödvita fanan högt och gläds åt våra "bröder på isen" och deras framgångar. Ha en fortsatt bra helg!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
250kg kärlek:
Men snälla du! Tolkar du detta som personangrepp så måste jag verkligen be om ursäkt, visste inte att du t.o.m. tog ett gammalt uttryckssätt personligt, sorry. Det är väl ingen idé att fortsätta diskussionen, kan ju slinka med nåt ordspråk kanske och det kan ju bli ett påhopp, tydligen.
Hur som helst, huvudsaken är att vi båda håller den rödvita fanan högt och gläds åt våra "bröder på isen" och deras framgångar. Ha en fortsatt bra helg!