-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4980)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Själv var jag för första gången i mitt liv på Baseball. Mer spännande än man kan tro. Bluejays skrällde och vann men satsa era Expektpengar på att Yankees tar matchen ikväll. Som sport betraktat mest något slags precisionssport i lag. Kastarna får en ruskig fart på bollen, det ser man i verkligheten. Att slagmännen träffar så ofta som de ändå gör är imponerande. Ingen missar någonsin en lyrboll och vid "passningarna" mellan baserna är det också en jäkla snärt i handlederna. Det som sabbar intrycker är att hälften av lirarna joggar runt med bilringar. Löpning är inte prioriterat verkar det som.
Nästa gång blir det NY Giants och amerikansk fotboll. Ha er jäkla hockey ni, jag är inte avundsjuk. Inte alls. "Original six"! Bah...
Fantastiskt häftigt lag Timrå ställer på benen i år. Njut varje sekund.