1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614754 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 425256

Sv: Bra klackinsats
Dream Team:
Självfallet så har han förtjänat sin stjärnstatus. Men förväntningarna har skruvats upp... Delvis av Modo själva!
Hade man haft samma förväntningar som man hade på Jarmo Myllys förra året... att "gubben kan än" så hade han inte blivit lika hårt dömd.
Myllys fick göra sina missar och bli förlåten! Han hade en fin "snubbling" i en match, men blev förlåten!
Modo, och framförallt deras supportrar, är fantastiska på att skruva upp förväntningar och sedan döma hårt om dom inte infrias. Se bara på hur attityden mot Wernblom är hos många Modoiter.
Salo får det tufft... att leva upp till de krav som ställs på honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.