1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 427210

Sv: Inför Timrå-Luleå
rupert: Ja, nog kraftig varningsflagg iaf på just det scenariot.. ;)

Fotbollen följer jag nästan inte alls, så där kan jag inte säga hur det ser ut. Nivån inom hockeyn kan faktiskt vara pinsamt dålig ibland. Ordvalet "ibland" snuddar skrämmande nära "väldigt ofta", som jag ser det.
Framför allt så år nivån aldeles för ojämn. Som spelare måste det vara hart när omöjligt att spela samma spel varje match, då det hela tiden bedöms olika. Då är det väl iofs ingen omedelbar lösning att ha två domare som bägge riskerar att döma lika fel. Men felprocenten borde ju åtminstone kunna minska en aning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.