Jag fick höra att jag glömde bågra HF:are, Madde finns också på plats får jag hoppas så kan vi rulla lite bulle =)) (intern skämt) Jimmy sjunger lös med klackens fulaste brillor, Och förhoppningsvis har de släppt ut Lill-Hinken och Selina från Viskan så de kan utföra fler bin Ladin dåd i klacken och röja mer än vanligt (får jag hoppas)
Ta med flaggorna så skapar vi lite stämning i det annars så trista fågelboet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ta med flaggorna så skapar vi lite stämning i det annars så trista fågelboet.