-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 15
- Silly Season 2026-27 (4937)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Istället ett 1-0 efter 1.19- typ. 1-1 suck!
Sen kom andra perioden, jag slumrade sött fast jag stod upp. Timrå IK som vi känner dom... full fart i första tio, Cipramil i andra perioden, varför?
När tredje perioden började funderade jag seriöst på att åka hem (nästan!) Men det gjorde jag inte, tack Gud för det. Maken till propagandaishockey har jag aldrig sett! Modin, inte med femte växeln i ännu, förståeligt! Zäta har bytt hallickmustaschen till helskägg, och dominerar! Nordgren har fått tillbaka sin killerinstinkt. Söråkers Gretzsky tacklar biffar twice his size. Manderville ler och undviker numera målvakter som är ute och simmar. Jonatan Hedström gör annat än att bli utvisad. Det här var den bästa perioden jag sett i Timrå sen 95 när jag åter blev medlem. Vilken vinter det här verkar bli!
the beat goes on...