1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 431449

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2004-10-07
mattis69: Och så kan vi förvänta oss en avstängning på Sanny. En riktig "idiotgrej" igår av honom i tredje vid ställningen 5-1 på Jimmie Ölvestad. Sånt där skall beivras och bort, bort, bort från svensk hockey. Klockren bedömning där av Rådbjer.

Sedan skulle förvisso Ölvestad haft en utvisning i första när han tar tag i Jonte och liksom lyfter upp honom och åker med honom in i sargen och där Jonte inte kan ta vägen någonstans utan snällt får följa med in i plexit.

Det förklarar ändå inte Sannys vårdslösa tackling. Det är helt enkelt huvudlöst.

Låt mig gissa? - 4-5 matchers avstängning och 5.000kr i böter!


Bättre upp Sanny!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.