1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 432484

Sv: Så var det spöket borta
Måste tyvärr hålla med SMÅLAND att det var ingen match
som går till historien..

Det märktes tydligt på HV spelarna att dom inte har något större självförtroende just nu..Mycket gnäll o småfult spel..Jag har aldrig sett HV spela så innan dagens match på hemmaplan..

Men det var otroligt skönt att få vara med när TIMRÅ IK
tog sin första seger i Kinnarps Arena..Och hela laget krigade
till slutsignalen ljöd..

Passar även på att skvallra att förhoppningsvis så får vi se
ett bildbevis på att Dragan var med oss TIK031 till Jönköping
och självklart så var han mycket vacker i en TIMRÅ IK tröja...

Ska bara hitta sladdf*n mellan kameran och datorn..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.