-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4951)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
En mystisk match av Lindh helt klart. På slutet tog han utvisningar som inte ens vi Timråsupportrar förstod ett dugg var de kom ifrån. Samtidigt släppte han många utvisningar som var mer berättigade att ge 2 min i syndabåset. Nä, han hade ingen lycka idag den gode Lindh. Kändes som att incidenten med Nilsson blev hans fall idag. Efter denna blev det mycket gnäll från HV-fansens håll så fort någon HV-spelare trillade omkull. Om de är oerhört enögda eller bara försökte utnyttja situationen att påverka Lindh låter jag vara osagt.
Som vanligt när det gäller HV-fansen så började matchprogrammen flyga omkring en när domsluten gick dem emot. Det underliga är dock att det inte handlar om några osnytna pubertetsyngel i 14-15-årsåldern som gnäller och kastar saker utan det verkar oftast vara gubbar 50+ av någon anledning. Förklara det den som kan. Jag är förbryllad!