Friman SR: Det finns 2 hamburgerkedjor. No 1 MAX No2 Frasses Dom har faktist en 2 x 150gr burgare. Mums Men inget tar MAX i smak, sen ingår det ju alltid kaffe där.
Varför vart det inget MAX i GBG ? För 2 år sedan stod det på brickunderläggen att dom skulle öppna. Men ännu har det inte blitt nått. Hört rykten om att MC Donalds köpte upp marken där MAX skulle byggas.
Jag är i GBG var 6e vecka, så bara för att kunna välja mellan 2 onda ting, så går jag på det minst onda. Burger King på Avenyn ( Hatar deras brända burgare, men fortfarande inte lika torra som MCDs skosulor)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
No 1 MAX
No2 Frasses Dom har faktist en 2 x 150gr burgare. Mums
Men inget tar MAX i smak, sen ingår det ju alltid kaffe där.
Varför vart det inget MAX i GBG ?
För 2 år sedan stod det på brickunderläggen att dom skulle öppna.
Men ännu har det inte blitt nått.
Hört rykten om att MC Donalds köpte upp marken där MAX skulle byggas.
Jag är i GBG var 6e vecka, så bara för att kunna välja mellan 2 onda ting, så går jag på det minst onda. Burger King på Avenyn ( Hatar deras brända burgare, men fortfarande inte lika torra som MCDs skosulor)