1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 435802

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2004-10-14
bobbe:
Sansa dig lite nu!
Försök att hålla dig till gruppen "respektabla"

Förra säsongen diskuterades Ap- angreppen mot Hagos på LHC:s Hockeybulletin.
Flera skribenter tyckte att det var helt OK att dra bananramsor och djungeltema i glåporden därför att man "inte gillade hans spelstil"

Den som har följt Manderville vet att han inte är någon känd buse!
Om det hade varit en av de mer hårdföra spelarna som knockat Norrena kunde jag förstå denna låååånga bittra långsinthet! men snälla nån! Men snälla nån! Titta på repriserna! Smällen är stenhård Javisst. men avsiktlig??? Nja! Jag är skeptisk!

Men äckelpåttor, pack, fuskisar???

Herrejistanes! Man baxnar!

Fortsätt försvara detta du Bobbe... Så tappar snrt även du respekten hos motståndarsupportrarna!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.