Går bra för vår kära Sjönken 4a i interna skytteligan i ESK... 6 poäng på 2 matcher.. undra om han är lite för bra får Div 2 spel. Eller är det bara jag som saknar honnom? iaf hans Krönikor.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
4a i interna skytteligan i ESK... 6 poäng på 2 matcher.. undra om han är lite för bra får Div 2 spel. Eller är det bara jag som saknar honnom? iaf hans Krönikor.