oraklet: Ja vad säger man? Kanske kan Lars-Erik Spets spetsa till offensiven i Timrå?
Onekligen en intressant spelare som säkert skulle kunna göra bra ifrån i den rödvita-dressen. Kul oxå om vi kunde sno en norrman från norska landslaget Färjestad BK.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Onekligen en intressant spelare som säkert skulle kunna göra bra ifrån i den rödvita-dressen. Kul oxå om vi kunde sno en norrman från norska landslaget Färjestad BK.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)