Kanske är jag mer realistisk romantiker än en romantisk realist. Vi måste ju utveckla det hela..vi måste komma med nåt nytt som drar till sig folket.(1700 på första isträningen visar ju att folk inte är intresserade). Vi har ståplats, vi har sittplats...vi måste skaffa liggplats! Där man liksom de gamla romarna kan ligga ned och iaktta matchen och samtidigt bli serverade mat av lättklädda flickor..Vi anammar romarkulturen istället och kan ha lite gladiatorstil över det hela...vilken bra ide. Då har vi hittat en egen nisch.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi måste ju utveckla det hela..vi måste komma med nåt nytt som drar till sig folket.(1700 på första isträningen visar ju att folk inte är intresserade).
Vi har ståplats, vi har sittplats...vi måste skaffa liggplats! Där man liksom de gamla romarna kan ligga ned och iaktta matchen och samtidigt bli serverade mat av lättklädda flickor..Vi anammar romarkulturen istället och kan ha lite gladiatorstil över det hela...vilken bra ide. Då har vi hittat en egen nisch.
Nu'rå länkjävel...