1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614761 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 439792

Sv: Inför SSK 21/10
Timos kommentar till SSK:s hemsida

"Timrå i morgon! Strålande inledning, tvåa efter Frölunda och verkar verkligen ha fått till mixen med Nhl spelare och de andra!?

Jag tror att de kan vinna SM guld. Idag är det min guldfavorit nummer ett. Det har ett så pass bra lag. Men det ska inspirera oss. Vi ska inte titta på namnen, att de har världens bästa målvakt och en världens bästa unga stjärnor, Z och Modin och ja de har hur många som helst NHL stjärnor. Vi måste köra vårt eget race som vi gjorde mot Djurgården och Modo. Det är det som gäller – ingenting annat."

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.