Jag rekommenderar att man snabbt tar kontakt med en viss bilproducent för sponsring av den nya arenan. Då får jag äntligen alla att kalla "arenan" för LADA ! Hockekonservatismen regerar !
För övrigt måste denna tråd vara nytt rekord i Gästboken. Jag vet inte hur många "Finansiärerna " det har skrivits på raken.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Då får jag äntligen alla att kalla "arenan" för LADA !
Hockekonservatismen regerar !
För övrigt måste denna tråd vara nytt rekord i Gästboken. Jag vet inte hur många "Finansiärerna " det har skrivits på raken.