Speed: Klart som fan vi har råd om han vill stanna, det tror jag iaf. Däremot får vi svårt att matcha andra bud. Och om man sätter ha råd med Kiprusoff i jämförelse med Kapanens "jag spelar hockey igen till 65% säkerhet" så är Kiprusoff ovärdelig.
Även om Kimmo nu kommer tillbaka så tvivlar jag på att han kommer kunna stå alla matcher, han är ju för fan kroniskt skadad numer.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Även om Kimmo nu kommer tillbaka så tvivlar jag på att han kommer kunna stå alla matcher, han är ju för fan kroniskt skadad numer.