TIK-Supporter: Äh, vilket trams! TIK-klacken höll igång bra och fick ett välförtjänt tack av laget efter matchen, något SSK-klacken varken fick eller var förtjänt av... Tik-klacken vad mindre än hälsften så många men hördes mest och peppade jättefint! Jag var där, men satt mitt emot klacken. (så går det när man spegelvänder minnet... ;-))
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag var där, men satt mitt emot klacken. (så går det när man spegelvänder minnet... ;-))