Hur ligger det till med papperena med Jokela då? Som jag fattar det så fick han ju kontrakt med TIK!?!?! I så fall är han väl formellt kontrakterad fortfarande? D v s utlånad på nå´t vis till Leksand!?!?! Eller är det helt omöjligt...Att TIK fortfarande har nån slags koppling med Jokela??
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Som jag fattar det så fick han ju kontrakt med TIK!?!?! I så fall är han väl formellt kontrakterad fortfarande? D v s utlånad på nå´t vis till Leksand!?!?!
Eller är det helt omöjligt...Att TIK fortfarande har nån slags koppling med Jokela??