Tycho: Jokela stod igårkväll i matchen mot Skellefteå. Leksand förlorade med 3-6, (77,8 i räddnings%). Omdömet på Leksands GB verkar vara "inge vidare, kom inte in i matchen..". En man för TIK? Nja, inte som 1:e målis..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jokela stod igårkväll i matchen mot Skellefteå. Leksand förlorade med 3-6, (77,8 i räddnings%). Omdömet på Leksands GB verkar vara "inge vidare, kom inte in i matchen..".
En man för TIK? Nja, inte som 1:e målis..