För att förstärka Dr Octagons lysande inlägg. Vi prövar med en metafor : Vad föredrar ni för glass ? Alternativ 1 : En våffla med kulor kanske ? Eller varför inte en mjukglass... och ok lite strössel till ( nymodighet sedan 15 år tillbaka) men inte för mycket. Alternativ 2 : En chockladdoppad våffla med sockerindränkta kulor med strössel, chockladsås, grädde, sylt och toppat med en grön gelégroda. Var tog glassen vägen ?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Alternativ 1 : En våffla med kulor kanske ? Eller varför inte en mjukglass... och ok lite strössel till ( nymodighet sedan 15 år tillbaka) men inte för mycket.
Alternativ 2 : En chockladdoppad våffla med sockerindränkta kulor med strössel, chockladsås, grädde, sylt och toppat med en grön gelégroda.
Var tog glassen vägen ?