Att låta sig sponsras av LADA tycker jag låter som ett utmärkt förslag, på så sätt stoppar man ju amerikaniseringen oxo. Och Ryssland är ju en gammal fin hockeynation. (Örebro kallade ju sin arena för Toyota-hallen innan man konkade, ingen bra hockeykultur i japan tydligen...)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
(Örebro kallade ju sin arena för Toyota-hallen innan man konkade, ingen bra hockeykultur i japan tydligen...)